Szolgáltatások

Ipari  REACH  Ügyfélszolgálat (HELPDESK)

Cél:

A MAVESZ koordinálásával, a főbb érdekképviseleti szervek és külső szakértők bevonásával - a rendelet által kötelezően felállítandó kormányzati ügyfélszolgálat mellett, azzal együttműködve -  segítséget nyújtani az érintett vállalatoknak a REACH bevezetéséhez és alkalmazásához.

Szolgáltatások:

A résztvevő érdekképviseleti szervek és szakértők információs hálózatot alkotva a következő szolgáltatásokat nyújtják:

Alapszintű - ingyenes -  szolgáltatás

információk elérése a ReachCentrumon keresztül (REACH szövege, RIP-ek, egyéb anyagok elérése)

címek, elérhetőségek (konzorciumok, Ügynökség, stb.)

szakértői címek, alaptanulmányok elérhetősége

telefonon, interneten keresztül egyszerűbb kérdések megválaszolása

 

Emeltszintű - térítés ellenében végzett -  szolgáltatás

Tanfolyamok a REACH-ből fakadó követelmények megismerésére

Cégeknél kihelyezett oktatások, előadások

Konkrét egyedi esetek feldolgozása a téma szakértője(i) bevonásával

     e-mailen keresztül (ezek a MAVESZ-ba érkeznek, és onnan kerülnek továbbküldésre).

     személyes szakértői tevékenység: közvetlen megegyezés alapján.